Časté dotazy

Jaký si mohu zvolit druh dopravy?

Momentálně si u nás můžete vybrat dopravu formou:

  • Přepravní společnost Toptrans
  • Osobní odběr Brno
    • Po přijetí objednávky Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na místě a času, který Vám bude vyhovovat. 

Jak mohu objednávku zaplatit?

  • Platbou předem převodem na účet
  • Dobírkou

Mohu vrátit zboží? 

1. Zboží je nutné vrátit do 30ti dnů od jeho převzetí. Pošlete nám nejprve na e-mail info@kola-skladem.cz formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (ZDE)

2. Zboží musí být nepoužité a schopné dalšího prodeje.

3. Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen. (Například přelepením lepící páskou, pro účel dopravy)

4. Zboží nesmí být z Vaší strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno.

Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží. (Tuto službu Vám nabídnou na poště při odesílání balíku) Pokud bude balík ztracen nebo znehodnocen při přepravě, budete moci balík s podacím lístkem vyreklamovat a získat tak své peníze zpět.

Jak mohu zboží reklamovat?

1. Reklamované zboží očistěte (viz bod č. 8 v reklamačním řádu).

2. Očištěné reklamované zboží zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Pro tento případ je nejvhodnější krabice (nemusí to být však být krabice původní). Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný reklamační list, který je ke stažení (ZDE).

3. Zabalené zboží, odešlete na adresu udanou prodávajícím po předchozí domluvě. V žádném případě neposílejte zboží na dobírku! V tomto případě nebude převzato! (Doporučujeme proto zboží zaslat doporučeně a pojistit na cenu zboží).

Jakmile nám reklamované zboží dorazí, budete o tom informován/a prostřednictvím e-mailu a také začíná běžet lhůta 30 dnů pro vyřízení reklamace (případně po dohodě lhůta delší). O všech zásadních aspektech reklamace, jakými je např. zaslání distributorovi na posouzení či vyřízení reklamace, budete opět informován/a prostřednictvím e-mailu či telefonicky.